Menu Nawigacji Stron

NIEZALEŻNA SZKOŁA ENERGO-INFORMACYJNEGO ROZWOJU

Jak prowadzone są zajęcia w Szkole DEIR?

Nauka autorskich metodyk prowadzona jest w kilku etapach- stopniach. Każdy z nich ma swoje zadanie i wszystkie techniki wykładane na nich są opisane w odpowiednich książkach.

Pokrótce istota pierwszego stopnia- to treningi energetyczne, pozbycie się porażeń i ochrona; drugiego- programy na sukces, efektywność, powodzenie i pozbycie się przeszkadzającej karmy; trzeciego- sterowanie uwagą człowieka i odczytywanie jego myśli; czwartego- podwyższenie energii, intuicji, twórczości; piątego (złożonego z trzech etapów)- kierowanie zdarzeniami, emocjami, techniki stwarzania zdarzeń, techniki stwarzania socjalnych struktur. Zajęcia każdego stopnia bazują na nawykach poprzednich, dlatego nauka przebiega liniowo.

Ostatecznie nawyki każdego stopnia można uznać za samowystarczalne- to znaczy można je opanować bez znajomości pojęć i nawyków stopni następnych.

Każda droga złożona jest z drobniejszych kroków.

6 komentarzy

  1. „Ostatecznie nawyki każdego stopnia można uznać za samowystarczalne- to znaczy można je opanować bez znajomości pojęć i nawyków stopni poprzednich.”

    Absolutnie się z tym nie zgodzę, Rafale! Podstawowa sprawa, wyczuwanie potoków i sterowanie nimi, potrzebne na każdym stopniu, poznajemy i uczymy się tego na 1 stopniu i osoby idące na kolejny stopień mają obowiązek umieć to. Kolejna rzecz, stan wzorcowy i harmonizacja za pomocą stanu wzorcowego, to też umiejętność wyniesiona z 1 stopnia, a niezbędna na każdym kolejnym. Praca w przestrzeni wirtualnej – 4 stopień, potem pojawia się na stopniu 5.1, 5.2. To tylko pierwsze z brzegu przykłady, a można by podać o wiele więcej 🙂 Dlatego właśnie nie można przyjść na stopień 2 bez zaliczenia 1-ego, 3-ci bez zaliczenia 2-go, itd.

    • Też miałem wątpliwości co do tego, lecz na stronie Szkoły w dziale FAQ w odpowiedzi na pytanie: „Как проводятся семинары” pojawia się zdanie: „Итоговые навыки каждой ступени самодостаточны – то есть они готовы к применению без знаний и навыков последующей ступени.” Co można przetłumaczyć tak jak to napisałem..
      Dziwne, ale sam tego nie wymyśliłem..

      • Może chodziło o podstawowe zagadnienia i nawyki po każdym stopniu, tzn. 1 st. – otoczka, 2 st. – usuwanie karmy, matryca zdrowia, cele, 3 st. – sterowanie uwagą, telepatia; itd., wtedy faktycznie każdy stopień traktuje o czym innym. Nie dotyczy to zaś pojedynczych drobnych technik, które są wykorzystywane na różnych stopniach.

        • W sumie znaczenie słowa: „применениe” to też „zastosowanie”. Wtedy to zdanie brzmiałoby:
          „Ostatecznie nawyki każdego stopnia można uznać za samowystarczalne- to znaczy można je zastosować bez znajomości pojęć i nawyków stopni poprzednich.”

          Z pewnością łatwiej i korzystniej jest uczyć się po kolei, lecz widać brana jest pod uwagę też możliwość- może w razie jakiejś nagłej potrzeby- nauczenia Kogoś któregoś stopnia bez znajomości poprzednich..

          Ciekawa informacja 🙂

  2. Sorry, że się pakuję, ale coś mi tu nie gra. „„Ostatecznie nawyki każdego stopnia można uznać za samowystarczalne- to znaczy można je opanować bez znajomości pojęć i nawyków stopni POPRZEDNICH.”
    „„Как проводятся семинары” pojawia się zdanie: „Итоговые навыки каждой ступени самодостаточны – то есть они готовы к применению без знаний и навыков ПОСЛЕДУЮЩЕЙ ступени.” ПОСЛЕДУЮЩИЙ – NASTĘPNY, ПРЕДЫДУЩИЙ – POPRZEDNI
    Логика ежедневности, без добавочных затруднений 😉 Tak po mojemu, pozdrówki 🙂

    • Dzięki za wpakowanie się 🙂

      Tak to jest gdy niektóre słowa uważa się za oczywiste. Teraz to jest oczywiste, że chodzi o następne stopnie. Po pół roku zagadka rozwiązana. A ja już nawet pytałem Beaty czy mogę przeskoczyć 2 stopnie i uczestniczyć w 5.3 😀

      Zapraszam do częstszego „pakowania się” 🙂

Dodaj komentarz